بازی اراده

jane

غرق رویا
بازی اراده

اگه بخوام بهت فکر کنم دنیا رو زیر و رو میکنم تا به خواستم برسم و بهت فکر کنم چون تو همه چیز منی و حتی رویای با تو بودن هم قشنگه ، اما وقتی قراره کاری که وظیفمه انجام بدم دنیا رو زیر و رو میکنم تا انجامش بدم و نمیشه چون تو نیستی ...این روزا بیشتر از سال های قبل دلم برات تنگ میشه وووو رویاهامون زود تموم میشه و به هم میرسیم چون طاقت دوریتو ندارم...

 

                                                         



نظرات شما عزیزان:

زهرا بانو
ساعت12:09---27 آذر 1392
سلاااام.خوبی؟منم خوبم.لینکیدمت البته با اجازه ها؟؟؟؟؟؟؟؟یه سر بهم بزن

وحید
ساعت16:42---29 آبان 1392
عالیه مثله همیشه.
اینم سایت جدیدمه خوشحال میشم بهم سر بزنی.
www.tafrihweb.vcp.ir


وحید
ساعت21:48---16 آبان 1392
عجیب است!!!!

من که راننده نیستم!!!!

چرا هرکس به من میرسد راننده است؟؟؟؟!؟!؟!؟


vahid
ساعت23:22---14 آبان 1392
عاشقتم اجی جون
پاسخ:manammmmmmmmmmm


rozhina
ساعت8:24---4 آبان 1392
salam bazam mese hamishe alllllllliiyyyyyyyy khodaii kheili web khobi dari behet tbrik migam rasti chi shod dig yadi az ma nemikoni age vaght d ashti ye sar beza

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 29 / 7 / 1392برچسب:,ساعت1:14توسط jane |